zondag 4 maart 2012

The Beauty By - Iphone freaks

Ook wij hebben een smartphone, allemaal de iPhone 4 white edition. Vandaag gaan wij jullie door onze telefoon heen laten glijden! Kijken jullie even mee?


Madelon - iPhone 4 white 16 GB
Ik ben echt een neurotisch wat betreft mijn telefoon, hij zit of in mijn linker jas zak, of in het voor vakje van mijn tas of hij ligt om mijn nachtkastje. Is hij dat niet, dan raak ik totaal in paniek. ( tot vermaak van de andere dames!) Ook ben ik wel een beetje neurotisch wat betreft de indeling van mijn iPhone, maar dat heb ik volgens mij altijd al gehad. Ook bij mijn blackberry moest alles gestructureerd en in mapjes, en ging mijn telefoon voor reparatie weg, dan zorgde ik er voor dat ik printscreens had van hoe het er uit zag zodat alles weer terug kon zoals ik gewend was. Het gaat erg ver.

Terug naar mijn iPhone! Mijn begin scherm is een foto van mij en mijn vriend, toen wij net terug waren van vakantie. Als hij eenmaal ontgrendeld is, zie je dit:


Ook hier zit een logica in. Als je goed kijkt, let voor namelijk op de namen van de apps, zie je dat ze op alfabetische volgorde staan. Vond ik wel zo fijn. Ook zijn dit mijn meest gebruikte apps, period. Grappig vind ik wel, dat in de onderste balk, dan weer geen volgorde kwa alfabetische volgorde zit, hmm gelijk veranderen!


De achtergrond is een soort boekenkast, ja ook weer voor de structuur! Altijd zo fijn als alles netjes een plekje heeft. De tweede pagina zijn vooral mapjes met apps, die bij elkaar horen of dingen die ik aan het uit proberen ben. Twitter zit niet in een mapje omdat dit net niet een meest gebruikte app is, maar het irriteert me wel dat ik voor twitter in een mapje moet graaien. Zelf ben ik met de tweede tap nog niet helemaal blij, maar dat zal langzaam ook gaan veranderen.






Mijn favoriete apps, voor mij iets anders dan meest begruikte apps, zijn de volgende:
Instagram - Een mooie (gratis) app om foto's te maken! Leuke filters, en geeft mijn foto's net gewoon een leukere twist dan de standaard foto!
Whatsapp - Gemakkelijk met de meiden in contact zijn over de site!
Rabobank app - Ik heb deze app altijd en overal in gebruik een geweldige app!
Remote - Was ik dan toch bijna Remote vergeten! Super handige app als je muziek wilt luisteren vanuit je laptop maar je hebt geen zin om voor de spiegel weg te gaan! Met Remote kun je op afstand je muziek bedienen!


Issy - iPhone 16GB white
Ik kan al jaren niet meer zonder mijn iPhone. Ik was een van de eerste in mijn klas die er een had en dat was nog een iPhone 2 ( die nooit in nederland te koop was maar ik kocht hem viavia vanuit amerika ) Als meisje die is opgegroeid met Apple, moest ik de iPhone dus ook meteen hebben. Nadat ik de appstore wel een beetje zat was begon mijn verslaving aan iPhone hoesjes. Ik heb er ontelbaar veel gehad. Van hello-kitty tot een eigen gehaakte hoesje. Ik heb er veel gehad. En elke keer zei ik dat het mijn favorite hoesje was. Toen mijn abbonement afliep stapte is over naar een andere provider en kreeg ik eindelijk mijn iPhone 4. Al snel sloeg de iPhone liefde over op Madelon en Roelien haha. 






Ik vond haar ( ja ze is een meisje ) zo mooi dat mijn hoesjes verslaving een tijdje stopte. Maar al gauw was ik bang dat ik haar niet vallen. Dus daar kwam het weer. Ik liep een tijd lang maar een rode fliptop case. Die vond ik wel super fijn. Maar ik vond het weer tijd voor iets anders. Nu loop ik met een Panda hoesje. Te schattig gewoon. 


Bijna alle hoesjes die ik heb gehad komen van Ebay en de meeste uit Hongkong. Lekker goedkoop allemaal. En dat was ook te merken aan de kwaliteit. Wat waren sommige hoesjes slecht. Ze verkleuren door je jaszak of je broekzak maar je kreeg de verkleuring er nooit uit. Door al die hoesjes weet ik nu wel goed welke hoesjes je geld waard zijn en waar je op moet letten. Daar zal ik nog een apart stukje over schrijven. Want je telefoon hoesje zegt heel veel over hoe je je voelt. Je kunt het afstemmen op je kleding en make-up. Dus ik vind zoiets ook onder beauty vallen. 




Roelien - iPhone 4 white 16 GB
Ja ja ook ik heb nu een aantal maanden een iphone, de Blackberry die ik hiervoor had beviel me niet zo. Op het begin was ik er heel blij mee maar ik begon me toch te ergeren. Ik vond het schermpje te klein maar waar ik vooral genoeg van had was het continu vast lopen van dat ding! VRESELIJK! 
Maar ik ben nu zo happy met me iphone! nog nooit problemen mee gehad. 


Zoals jullie gezien hebben in me shoplog hou ik ervan om leuke lieve schattige hoesjes te shoppen op Ebay! lekker goedkoop. In de winkels hier betaal je al snel 20 of 30 euro voor een hoesje, nee dat is niks voor mij. Meestal zijn die hoesjes nog saai ook.



Waar ik me iphone nu ook voor gebruik is om in de auto lekker liedjes te luisteren! HANDIG! geen gedoe meer met Cd'tjes  nee lekker een playlist en altijd alle liedjes binnen handbereik! Ik sluit hem aan met een kabeltje op de autoradio en je kan genieten van je favoriete muziek! 


En voor alle Glee liefhebbers onder ons! de Tap Tap Glee app is echt super leuk om te spelen! Je krijgt zelfs bijna alle liedjes helemaal! dus niet zoals bij Tap Tap Revenge waar je maar een paar liedjes krijgt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten