donderdag 8 maart 2012

The Beauty By Madelon - Review SEPHORA Express nail polish remover

Goedemorgen! Vandaag een review over een product van SEPHORA, de expres nail polish remover.





Ik draag heel erg graag nagellak, het liefste elke dag een andere kleur! Maar dat zou betekenen dat ik ook elke dag mijn 'oude' nagellak er af moet halen, en dat is nou net waar ik een hekel aan heb. Het kost tijd, nagellakremover en een hele stapel wattenschijfjes. Tijd voor een oplossing dus!


Dit is wat het product belooft:
• Dermatologically tested and formulated without acetone or parabens.
• magic in a bottle: Dip fingers into the foam and in 1 minute flat, no trace of nail polish, even the most long wearing ones
• Gentle on the nail 


Klinkt goed en veel belovend, maar don't be fooled by his cover, nu gaan wij eens kijken of het echt werkt!
Aan de binnenkant zit een zachte spons die helemaal doorweekt is met nagelakremover. Als je het potje open hebt en je er aan ruikt, ruik je toch alcohol en aceton, terwijl het een aceton vrije nagellakremover zou moeten zijn! 
Dit zijn mijn nagels! Keurig netjes gelakt, maar toch moet deze nagellak eraf. Ik ben namelijk zelf nog steeds bezig met de trind perfect system! Ik hou nu mijn vinger in het potje voor ongeveer een minuut. Ook draai ik wat en wiebel ik met mijn vinger iets in het sponsje.

Tadaa! Het eindresulaat. Mijn nagel is vrij van nagellak, zonder dat de rest van mijn vinger een kleurtje heeft gekregen van het boenen. 

Een nagellak vrije hand! Wel merk ik persoonlijk dat verzorging van mijn nagelriemen en handen nodig is. Persoonlijk denk ik dat er alcohol inzit, aangezien ik dit sterk ruik. Het grappige is wel, zodra het vervlogen is van je vinger, dan ruiken je vingers naar bloemen.

Eindoordeel:
Het doet wat het zegt, ook al vertrouw ik er niet 100% op dat er totaal geen aceton in zit. Ik kan helaas hier niets over vinden op internet of op het label. Het bijt namelijk wel heel erg als je een wondje hebt. Verder vindt ik dit een ideale uitkomst voor wanneer je geen zin heb om keihard e boenen van je nagels!

Ik zou dit product zeker opnieuw kopen als het nodig is.

SEPHORA Express nail polish remover is te koop bij alle SEPHORA counters voor EUR 7,90

Ken jij een soort gelijk product of heb je deze? Wat vindt jij er zelf van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten