dinsdag 6 maart 2012

The Beauty By Roelien - Vrolijke lente kapsels

Geen idee wat je met je haar moet doen deze lente? Ook een beetje uitgekeken op simpele kapsels? of wil je je haar niet zomaar gewoontjes los dragen? Of toch opzoek naar een leuk kleurtje?
Dan heb ik hier wat leuke kapsel voor jullie, laat je inspireren!


Wil je een keer een ander kleurtje, maar wil je niet je haar helemaal verven? dan kun je kiezen voor een ombre / dip - dye stijl! een andere uitdagende kleur of toch net iets lichter of donkerder dan je eigen haarkleur? het kan allemaal!


Een bad hair day? Geen zin om je haar los te dragen, maar wil je het niet gewoontjes in een staart of knot? Misschien zijn deze kapsels dan iets voor jou! Fleur het wat op met leuke haar accessoires om het wat chiquer te maken.


Pastel! Dit is echt helemaal in op dit moment, je haar een mooi licht roze of licht paarse kleur geven of toch een ander licht kleurtje? Het mag allemaal! Dit is wel voor de echte drufals! Vind je het mooi, maar wil je niet je hele haar deze kleur geven? Een dip-dye of een aantal plukken zijn ook helemaal HOT!


Je moet het maar mooi vinden natuurlijk! Maar ik ben er helemaal weg van! ROOD haar. Het geeft een speelse uitstraling en je hebt altijd een rood tint die bij je huidskleur past! Ik zie er steeds meer mensen mee. Ik heb nu Blake Lively rood en heb alleen nog maar positieve reacties gehad! Het donker/fel rode vind ik ook echt helemaal geweldig! Maar durf jij het?


We kunnen er haast niet meer omheen! De vlecht! je kan hem echt op 1000 verschillende manieren toepassen in je haar. Het was ook moeilijk om een selectie te maken voor jullie. Maar deze vond ik toch het meeste lente waardig, niet te moeilijk maar wel elegant. Ik persoonlijk kan niet meer zonder de vlecht! Wat vind jij van deze trend? 


De krul vervangt langzaam maar zeker stijl haar! Steeds meer mensen willen een mooie volle bos krullen. Helaas is niet iedereen geboren met deze gewilde haardos. Het hele stijle haar verdwijnt langzaam en word overgenomen door natuurlijk haar. Het staat speelser en het ziet eruit alsof er heel veel moeite in zit. Krullen of slag staat ook romantisch en dat vind ik wel bij de lente en zomer passen.  Wat vind jij? Krullen? of toch lekker stijl? 


Wil je weten hoe je 1 of meerdere van deze kaspels maakt?
Laat het ons weten en wie weet zie je jou gekozen kapsel wel terug in een tutorial!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten