vrijdag 23 maart 2012

The Beauty By Madelon - Trind Lente Collectie

Goedemiddag! Ik heb al eerder over Trind gehad, dat ging over het perfect system van Trind. Nou ben ik daaraan verkocht, het maakt mijn nagels harder en groeien nu eens echt! Maar vandaag wil ik het met jullie over deze mooie lente kleurtjes hebben! 
Deze lente is trind, net als de meeste merken, gegaan voor de pastel, sorbet ijsjes kleuren! Het wordt echt lente mensen. 


v.l.n.r: CC146, CC148, CC147, CC149 (voor zover ik weet, hebben de lakjes geen namen)




Het zijn erg romige lakjes. Ze hebben twee laagjes nodig, drogen snel, en hebben een gladde glanzende finish.
Ze zijn goed aan te brengen, het dopje vindt ik erg handig en makkelijk vast te houden. (ook al ziet het er misschien niet zo uit)

Laten we beginnen met de meest snoepige kleur van die viertal!
CC146 - Candy pink, dat vind ik een goede naam voor dit lakje! Dit kleurtje is de felste van het viertal. Daar is opzich niets mis mee, maar ik vind hem zo buiten de boot vallen naast de pastel en lila kleuren. Hij is erg mooi, en met twee lakjes dekt hij redelijk. Heb je lange nagels en een mooie witte rand aan je nagels? Dan zul je nog een laagje moeten gebruiken, deze komt er anders met twee laagjes doorheen.


CC148 Pastel lilac, Ik vind dit persoonlijk gewoon een musthave voor elke lente! gewoon, elke lente in het assortiment doen, samen met een pastel geel en pastel groed (die missen helaas nog!) Ik vindt dit een erg mooie kleur, erg subtiel en lievig.



CC147 Orange milkshake, Zo ziet hij er uit in het flesje, maar op de nagels is hij toch meer koraal licht roze. Het zijn bijzondere kleuren, die je misschien denkt te hebben, maar geen lijkt op welke je dacht. 



CC149 minty blue sky, Deze kleur is blauwer dan de paarse lila kleur. Hier zie je echt dat het een blauwe ondertoon heeft. 

Deze vind ik persoonlijk de minste van het stel, waarom kan ik niet uitleggen. Ik ben niet echt blauw achtig, blauw is voor jongens, haha!


Welke kleur vind jij het mooiste en welke zou je willen hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten