donderdag 8 maart 2012

The Beauty By: Issy - mooie look voor bril dragers

Vandaag een filmpje speciaal voor brildragers. Een bril hebben is allang niet meer voor alleen "nerds" en "sukkels". Een bril is tegenwoordig onderdeel van je outfit. Nu draag ik zelf lenzen maar soms heb ik van die dagen dat ik zin heb in mijn bril. Met een bril kun je lekker gek doen met make-up. Misschien durf je dan eindelijk wel voor die zwarte smokey eye te gaan zonder dat het al te veel opvalt. Een bril maakt je ooglook meteen zachter. Omdat je montuur de meeste aandacht nu trekt. Daarom kun je lekker losgaan met je ook make-up. Hier laat ik een paarse smokey look zien. 


Enjoy






Gebruikt:


Foundation: Yves Rocher naturelle color
Poeder: Bare Minerals 
Primer: Urban Decay Primer Potion
Oogschaduw: 88 Matt Pallet 
Eyeliner: MAC black track
Mascara: Rimmel Lash Accelerator
Blush: Etos powder Blush in 207

Geen opmerkingen:

Een reactie posten